top

Menu

F.A.Q.

  • 1. Wat is jullie werkterrein?
  • 2. Welke gebouwen komen in aanmerking?
  • 3. Wat dient er aanwezig te zijn?
  • 4. Is er een minimumtermijn?
  • 5. Wat kost leegstandsbeheer?
  • 6. Hoe werkt het juridisch?
  • 7. Heb ik als eigenaar nog toegang tot mijn pand?

1. Wat is jullie werkterrein?

Wij zijn actief in gans België, van de kust tot in Luxemburg. 

2. Welke gebouwen komen in aanmerking?

Elk type pand komt in aanmerking voor tijdelijk beheer. Van rijwoning tot kasteel, schoolgebouwen, hospitalen, industriële panden en kantoorgebouwen. 

Ieder pand wordt gescreend op de mogelijkheden en krijgt de beste oplossing voorgeschoteld.

3. Wat dient er aanwezig te zijn?

De invulling hangt af van de aanwezige voorzieningen, de termijn en de ligging. Elektriciteit en water zijn sowieso een vereiste samen met een wind- en waterdicht afsluitbaar pand.

4. Is er een minimumtermijn?

Onze minimumtermijn bedraagt 6 maanden, behalve voor pop-up shops. Deze zes maanden is de tijd die nodig is om u een voordelig beheer aan te bieden met een kwalitatieve invulling.

5. Wat kost leegstandsbeheer?

Entrakt probeert steeds kostenloos te werken voor de opdrachtgever. Onze voorstellen worden opgemaakt op basis van de locatie, de termijn en de staat van het pand.

6. Hoe werkt het juridisch?

Als eigenaar tekent u een dienstenovereenkomst met Entrakt die ons in staat stelt uw pand te beheren en te benutten. Entrakt sluit dan rechtstreeks met de gebruikers tijdelijke contracten af. 

7. Heb ik als eigenaar nog toegang tot mijn pand?

Zowel de eigenaar als iedere belanghebbende derde heeft steeds toegang tot het pand. Ook de bezoeken met kandidaat-huurders of kopers kunnen probleemloos doorgaan, daar worden goede afspraken rond gemaakt.